Vampyrer

Trots att många pratar om Alexander Skarsgård och True Blood så har jag inte sett ett endaste avsnitt. Jag får väl se ikapp senare för det verkar ju vara en serie som många tittar på och inspireras av.

 

När jag var på klubb i New York kom en kille från ingenstans och slängde sig på min hals. Han sög sig fast som en blodigel och det hann bli ett ordentligt sugmärke innan jag lyckades knuffa bort honom. När jag kom hem hade jag polotröja i en vecka.

 

När vi var i Japan var det Annelies tur, men hon blev biten på riktigt. Samma sak hände där. En kille kom från ingenstans och högg tag i halsen på henne. Han bet till ordentligt och jag fick titta så att det inte gått hål, för Annelie hade tydligen inte tagit stelkrampssprutan.

 

När han var färdig med Annelie syntes det tydligt att han ställde in radarn på mig. Jag fick hoppa undan flera gånger och det var inte förrän min kompis Gustav sa åt honom att dra som han lugnade ner sig.

 

I går var Annelie och jag ut igen. Frågan är om inte Annelie trots allt blivit lite smittat av vampyrblod ändå, för lite aggressiv verkar hon bli vid tolvslaget. Vi stod och pratade helt vänligt med varandra när hon plötsligt knyter sin näve och slår till mig rätt över käften. Hårt. Men det var kanske i all välmening, för jag kände att jag fick fina fylliga läppar helt utan silikon. Dessutom fick hon så dåligt samvete att hon sprang och köpte en drink åt mig.


Kommentarer
Postat av: Klas

Nåt hade du säkerligen gjort dig skyldig till...

2010-01-12 @ 13:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback