Allsång på Skansen

Min allsångspremiär var i dag. Jag plåtade The Playtones, Marie Kühler, Marie Bergman, Mikael Wiehe, The Ten Tenors, Wille Craaford, Marika Willsted och Erik Saade.

 

Efter det åt jag två vegetariska korvar och pratade klänning med reportern. Båda ska nämligen på bröllop i helgen och efter ett tag kom det fram att vi till och med ska på samma bröllop. Nu känner jag alltså bruden och en till.

 

Den blivande bruden är gullig och har fixat så att jag ska bo tillsammans med fotbollslaget Hille där hennes blivande man spelar. "Det låter inte helt otrevligt", säger mina vänner och jag kan inte annat än att hålla med.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Först!

2010-07-07 @ 01:10:28
Postat av: Anonym

Var du upp på scenen och halkade? /Cat

2010-07-07 @ 10:50:15
Postat av: Pernilla

Jag var upp, men jag halkade tack och lov inte.

2010-07-07 @ 12:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback