Darin och jag

André och jag gick en promenad på förmiddagen. På andra sidan kohagen såg vi Linda Bengtzing. Hon stod och väntade på att gå upp på scenen utanför ett köpcentrum. Vi lyssnade på en låt och gick vidare. Väl hemma gjorde jag en pannkakstårta till André. När vi satt och åt tycke jag mig höra ljuva toner från Darin, så André fick skynda sig att äta upp. Jag tog med en kaffetermos och en kamera, för det måste man ha om man ska på Darinjakt. Mycket riktigt, i högtalarna ropade de ut att Darin sitter inne och skriver autografer. Jag hade tyvärr inte fått med några pengar, så André hade tur fick köpa den sista CD-singeln och så ställde vi oss i autografkön. Jag messade Britt att jag snart skulle träffa Darin. Lite messade jag för att hon också skulle hinna dit och lite messade jag för att hon skulle bli avundsjuk. Medan jag messade gick André och mumlade att det ska stå till André på skivan eftersom det är hans, men så blev det såklart inte. André tog en bild på oss och sedan gick vi ut och satte oss i bilen och drack kaffe. Rutorna var nervevade och André hade parkerat så att vi kunde titta på Charlotte Perelli som underhöll oss under vår bilpicknick.



Kommentarer
Postat av: britt

1-0 till dej!

2010-06-05 @ 20:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback