En gullunge till

Det är tur att facebook finns. Särskilt nu när jag liksom inte gör särskilt mycket på jobbet. (Sitter och väntar och glor.)

För fem timmar sedan skrev min kompis Ulrika Ojoj... i sin statusrad på facebook. För ungefär en timme sedan skrev hon igen:

Nu är Melvins lillebror här :-) Han kom också med raketfart till slut. Från 0 till 100 på ca 1 timme. Vi mår alla bra!

Det är bara att konstatera att hon är grym på det där med att föda barn.

GRATTIS säger jag och hennes chef säger:

"Toppen! Kommer du in och jobbar på eftermiddagen?"

Kommentarer
Postat av: Peter

Fejjan kan vara bra på det sättet.



Har du ngt bra tips på en systemkamera (digital) som är prisvärd och idiotsäker?



Peter

Postat av: Pernilla

Jag har inte så bra koll på det tyvärr, men jag kan fråga någon kollega och återkomma.

2010-06-22 @ 22:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback