♥ Fotograf Britt = 50 ♥

Det är inget att hymla med... Foto-Britt är nu över 50 år, men hon är otroligt gullig och snäll fortfarande så det är ingen fara.
Det var klass på födelsedagsfirandet i går. Smörgåstårtan var en av de godaste jag ätit och småkakorna var toppen de med.
Jag, Catharina och Jenny åkte dit tillsammans. Jenny hade skrivit ut ett fint födelsedagskort och Catharina hade slagit in en vas i ett snyggt paket.
- Vilken fin vas, sa Britt och ställde den längst bak i bokhyllan.
Britt fick även fyra timmar tillsammans med oss och en glasblåsare. Vi ska åka och blåsa en varsin skål.



Kommentarer
Postat av: britt

Längst bak i bokhyllan är faktiskt hedersplatsen.

Jag tyckte att jag såg fin ut på dom översta bilderna, men sen såg jag den sista bilden, där jag sitter bredvid dig. Då bleknade jag.

2010-06-30 @ 22:21:56
Postat av: Pernilla

Det tycker absolut inte jag, men om du vill kan jag sätta ett svart kryss över mig själv.

2010-06-30 @ 22:35:38
Postat av: Lisa

Ååå. Britt. Fina fina Britt, du är snygg och så jävla underbar. Grattis!!

Postat av: Anonym

Jag tycker Pernilla & Britt är lik varandra

2010-07-01 @ 12:09:43
Postat av: Van Krief

Måste säg att Britt inte ser ut att vara en dag över 40. Snygg kvinna!

2010-07-01 @ 14:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback