8 mars

På kvinnodagen och allt blev jag nästan väckt med kaffe på sängen. Richard ringde i alla fall och sa att han väntade med kaffe på flygplatsen och att jag skulle komma dit och hälsa på.
Jag börjar inte jobba förrän klockan 16 i dag, så det passade bra. Nu när solen skiner och allt känns det som om jag vill ta tag i det där med flygningen ordentligt igen. Jag ville till och med gå ut och titta på flygplanet i hangaren, men Richard orkade inte och jag vågade inte riktigt gå dit själv. Jag måste onekligen tuffa till mig för det verkar ju inte särskilt lovande det där.

Kommentarer
Postat av: Richard

Tack för besöket. Nästa gång kanske jag får dricka kaffe med dig efter DITT flygpass.



:-)

2010-03-08 @ 22:15:12
Postat av: Johan

Ja dessa flygfarkoster är farliga manicker det, fast inte lika farliga som en nyvaken Richard....hehehehehe

2010-03-09 @ 10:38:30
Postat av: Pernilla

Aj då, han som vill att vi går upp jättetidigt för att åka till dig och dyka så fort isen släppt. (För jag antar att du är den Johan) Jag får alltså förbereda mig på att han kommer att vara sur de förta milen...

2010-03-09 @ 13:26:53
Postat av: Johan

Det är den korrekta Johan ja ;)

Du får muta honom med en kebab på resan så blir han from som ett lamm och dykningen blir superb! :))

Ni är välkomna ned!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback