Multijournalist

Nu för tiden ska man tydligen vara multijournalist sägs det.

I dag har jag skrivit ett reportage, för jag skriver lite till vissa tidningar också. Det är riktigt roligt att försöka få ihop meningarna.

Inte nog med det, i morgon ska jag hämta ut en tårta som jag beställt och leverera till månadens bästa arbetare. Jag ska ta bilder på det hela och även hålla ett litet tal till vinnarna.

Jag passade på att beställa en tårta som jag också tycker om, för jag räknar med att jag ska få smaka efter min insats.

Kommentarer
Postat av: britt

Välkommen med tårtan. För det är väl jag som är månadens bästa arbetare?

2010-03-01 @ 20:54:10
Postat av: BK

Jag är ingen arbetare annars hade jag hämtat priset. Bra arbetat av vinnaren.

2010-03-01 @ 22:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback