Håll ihop

Håll ihop säger Vänsterpartiet och det har vi gjort hela helgen, men nu har jag vinkat av Lars Ohly för den här gången.

 

Det var riktigt trevligt att fotografera på kongressen. Trevligast var det fredag och lördag för då var Aftonbladet där också.

 

Jag hjälpte dem med ett jobb i går. Jag och min kompis André ställde upp som modeller. Jerker Ivarsson fotograferade och Eva Buskas och Lena Mellin höll i blixtarna.

 

Det hela är i tidningen i dag och handlar om att Vänsterpartiet vill införa ett tredje kön. Han, hon och hen ska det heta. Nu kanske det i tidningen ser ut som att jag engagerar mig i den frågan, men det kan jag inte påstå att jag gör. Jag ville bara ha lite biobiljetter. Dessutom har jag svårt att tro att människor med dubbelkön vill bli utpekade på det viset, men det vet jag tack och lov ingenting om.

 

André ringde senare på kvällen och krävde en gentjänst för att jag tvingat honom vara modell. Han var på fest och gick tipsrunda och ville absolut dra hem storvinsten. Jag fick därför gå upp ur min varma och sköna säng för att googla 80-tals tipsfrågor åt honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback