Casual Friday

En vän sitter på sitt företag nu och väljer ut kalendern han ska ha nästa år.
- Jag tror att det får bli chefskalendern för den är dyrast, konstaterade han.
Själv kan jag också köpa mig en chefskalender för på breven som kommer hem står det bland annat Chef Pernilla, eller VD Pernilla eller Plastchef Pernilla. Alltihopa låter mycket bra tycker jag. Nu är det ju i och för sig inte så märkvärdigt med tanke på att det bara är jag som jobbar här, men det är ändå skoj att få bestämma. I dag till exempel har jag casual friday. Det enda tråkiga jag kan komma på med att jobba själv är att det blir lite ensamt på firmafesterna.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Å andra sidan kan du bli hur full som helst utan att börja tafsa på kollegorna!

2010-11-05 @ 17:10:40
Postat av: Peter

"...eller VD Pernilla eller Plastchef Pernilla."



Plastchef var roligt :-) Trevlig helg!

Postat av: Pernilla

Tack Lisa, det ska jag tänka på nästa gång jag ordnar firmafest.



Trevlig helg till dig med Peter!

2010-11-06 @ 19:50:11
Postat av: Johan

Jag kommer gärna på firmafest om du behöver någon "panelhöna" ;)

2010-11-07 @ 17:03:42
Postat av: Pernilla

Trevligt Johan. Du är välkommen!

2010-11-07 @ 20:16:22
Postat av: Johan

Kanon! Jag kikar förbi :))

2010-11-10 @ 21:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback