Krismöte

Jag fick skattedeklarationen i brevlådan i dag. Den kommer en gång i månaden och nu tänkte jag betala direkt så att jag kunde gömma undan det fula brevet och glömma bort det, men det gick inte för Swedbank ligger nere. Folk kan tydligen inte ta ut pengar och vissa kan inte betala i affären. Ingen kan komma in på internetbanken. Presschefen sa att det är ett tekniskt fel av ett mer omfattande och långvarigare slag än de någonsin tidigare har drabbats av. Chefen lade även till att det inte är en hackerattack och sedan skyndade hon vidare in på ett krismöte. Det känns tryggt att hon sa det. Nu kan jag sova gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min kompis fick lämna tillbaka en hel korg med mat... Pinsamt tyckte hon. /Cat

2010-11-19 @ 12:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback