Media Markt

Firmakortet och jag var ute och shoppade i dag. Vi var på Media Markt. Jag har redan fina minnen därifrån när Darin var där. Han höll om mig och det hela dokumenterades och bilden skickades givetvis till Britt för att hon skulle bli avundsjuk.

 

Jag hade en fin stund där i dag med. Pelle uppe på fotoavdelningen hjälpte mig och fixade fram allt jag ville ha. Jag bestämde genast att jag ska handla mer av honom. Nu lät det i och för sig inte som att han ska jobba kvar, men Pelle presenterade mig för Erik som ska ta över. Erik lovade att vara snäll han också.

 

Jag ser även på Britts blogg att hon var på Media Markt i dag. Jag ringde henne tidigare och berättade att jag skulle dit, men då sa hon inte ett knyst om att hon själv också hade planer på att åka. Högst troligt är att hon i rädsla för att missa Darin igen, kastade sig in i bilen och drog iväg.

Kommentarer
Postat av: britt

skrev just ett mail till dig. Men här får jag ju lite svar..

2010-11-22 @ 18:30:16
Postat av: Johan

Passa på att shoppa lite goda drycker med firmakortet nu då, för snart är det väl dags för den utlovade firmafesten hoppas jag!

Det är säkert avdragsgillt också som "teambuilding" eller något, och för att spela safe så tar jag med gula note-it lappar som vi kan klistra på väggen under "teambuildingen!

2010-11-25 @ 20:48:06
Postat av: Pernilla

Haha. Jag fixar spriten när jag ändå är i farten. Det är röj på firmafesterna ska du veta, så jag shoppar på ordentligt. Bra att du fixar med note-it lapparna så slipper jag tänka på det!

2010-11-26 @ 00:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback