Pokerpremiär

Det snöar. Varken hundarna eller jag vill gå ut. Jag tänkte att en innersittarkväll som denna passar bra för att provspela poker på nätet. Jag googlade upp och läste på hur det hela fungerar, fixade mig ett konto, lade fram choklad eftersom jag hoppades att det skulle gå bra och att jag skulle bli sittandes här länge och sedan anmälde jag mig till en turnering. Förmodligen nybörjartur, men bra gick det. Jag åt upp hela chokladen medan jag spelade och spelade.
Mamma tog inte min pokerturnering på allvar:

- Kan du inte gå och titta vad Alice gör?

- Eh, nej det kan jag såklart inte eftersom det går bra.

Men det skulle jag inte ha sagt. Hela pokersidan brakade samman och allt stängdes. Jag började chatta med supporten och killen berättade att de tyvärr inte tänker starta turneringen igen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det där är samma instant karma som brukar besöka mig när jag idkar omoral. Spel och dobbel, don't go there!

2010-11-10 @ 11:33:14
Postat av: Lotta (fd Almén)

Pernilla! Lär dig lite pokerkonster snabbt så jag kan bjuda dig på en riktig tjej-poker-kväll ;) Stor kram / "klasskamraten"

2010-11-11 @ 07:33:15
Postat av: Pernilla

Trevligt Lotta! Jag ska skynda mig. Kram!



Lisa jag är så ordentlig i övrigt tycker jag, så lite poker är väl ändå ganska lindrigt...

2010-11-11 @ 15:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback