Gävle-Stockholm-Gävle

Nu har jag jobbat några dagar på Aftonbladet igen. Det är alltid roligt att komma till Stockholm. Ett av jobben låg i och för sig i Gävle, så det blev till att åka hem igen. I måndags hade för övrigt en Gävlemäklare sagt att han skulle ringa och budgivningen på ett litet hus skulle börja. Jag hade i mitt huvud redan inrett garaget med ett fint silverglittergolv och fina väggar och en takkrona. Själva huset hade jag inte funderat så mycket över och tur var väl det för mäklaren uteslöt mig ur budgivningen. Jag såg väl för fattig ut kan jag tro.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ska du bli godsägare? Vad var det för hus? Jag vill också ha ett hus.

2010-09-23 @ 21:52:18
Postat av: Pernilla

Ja, jag tänkte ju det. Jag hade hittat ett litet gulligt hus med garage i Gamla Gefle. Det var perfekt för mig och mina hundar med en liten innegård och allt.

2010-09-23 @ 22:14:21
Postat av: bankmannen

men, det hade varit perfekt för dig. Ska jag ringa mäklaren?

2010-09-24 @ 13:46:30
Postat av: Anonym

men, det hade varit perfekt för dig. Ska jag ringa mäklaren?

2010-09-24 @ 13:52:01
Postat av: Lisa

Vilken dröm.Men vafan, kan man ens bli utslängd från en budgivning. Vad är det för stil?

2010-09-25 @ 19:05:11
Postat av: Pernilla

Det var troligen någon som slantade upp en stor summa och sa att de köper huset direkt. Dålig stil!

2010-09-26 @ 17:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback