Facebook

Jag läste just Britts blogg och hon skriver så här i dag: "En blogg ska uppdateras varje dag, gärna flera gånger om dagen."

Jag som först tänkte strunta i att skriva någonting i kväll får tänka om.

 

Vid lunch kom min kompis Jessika på besök. Vi har bott grannar i flera år men sedan flyttade hon till skogen. Jag saknar henne så nu försökte jag berätta fördelarna med facebook så att vi kan ha lite bättre kontakt. Hon bad mig visa poängen med det där. Jag berättade att man kan hålla kontakt med alla vänner och att man får mycket värdefull information på facebook.

 

Nu ser jag till exempel att en vän till mig just checkat in på Skithuset.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gissar på att det var Mats som checkade in där...

2011-04-29 @ 16:12:48
Postat av: Pernilla

Nej, det var Mattias som gått in där.

2011-04-29 @ 20:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback