Vardagslyx

I går åt jag på favoritrestaurangen Helt Enkelt och det var som vanligt toppen.

 

I morse bjöd en vän hem mig på frukost. Medan jag läste tidningarna dukades det upp massor. Det var smörgåsar, grönsaker, ägg, juice, yoghurt, jordgubbar, kiwi och kaffe. Jag tror att jag chansar och knackar på i morgon igen.

 

Lunchen åt jag på Brända bocken tillsammans med de andra i medieprogrammets festkommitté. Det var trevligt, men vi kom fram till just ingenting.

 

Jag har även hunnit gå med båda hundarna i Boulognerskogen och med den ena i Valbo. Den andra hunden hade fått nog och ville ligga kvar under filten inne.

 

Jag måste även påpeka att jag gjort ett jobb så att Brolin-kopian inte tycker att jag bara glider runt. Jobbet gjordes med min gamla kamera, den nya ska jag inviga i morgon.

 

Min granne Kattis lånade ut en dvd till mig nyss. Den heter Zumba basics och det är ingenting hon vill utöva nu när hennes svärföräldrar kommer dit. Jag vet inte hur det blir med den där. Hur löjligt kommer det inte kännas att stå och skutta själv framför en dator? Dessutom har jag ljusa gardiner och jag vet inte om grannarna ser mig genom dem. Jag gör som med deklarationen, jag skjuter upp det till i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback