Extrahund

Nu är jag hundvakt åt missnöjda Blankita. Hon går runt och piper och gnäller och undrar om det inte finns något slut på detta elände. Hon har en så modern frissa så hon ser just ingenting. Vanligtvis klipper hon sig på Fluffabriken, men de verkar ha fått en kändisfrisörstatus så deras nästa tid är i november.

 

När jag hörde var hon klipper sig kom jag genast att tänka på fluff som Ulrika bjuder på ibland. Vi dricker varm choklad och har på fluff och som om inte det vore nog lägger vi även på minimarshmallows. Nu fick jag tips om att choklad med grädde smakar grymt bra med whisky i. Hur gott vore det då inte med whisky, choklad och fluff? Säkert jättegott. Om det smakar så gott som jag tror ska jag döpa drinken till Blankita.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback