Ockelboreportage

Gårdagen till ära tog jag på mig min Daniel och Victoria t-shirt. Jag och reportern Tord åkte till Ockelbo för att se hur människorna där firade graviditetsnyheten. Två damer på torget plåtade mig och lokaltidningarna plåtade när de plåtade. Allt på grund av min tröja. Tv filmade mig också. De sa att jag skulle ställa mig nära Tord och sedan intervjuade de oss, men mina svar klipptes bort så i rutan stod jag bara som utfyllnad.

På vägen hem bjöd Tord på kaffe. Han hade pratat om att vi skulle fira någonting.

- Vad är det vi firar nu igen? Är det att du vann golftävlingen eller vad firar vi? frågade jag.

- Ska vi inte fira vår förlovning då? frågade Tord högt och tydligt så att alla hörde.


Kommentarer
Postat av: Hedelin

Gratulerar till lysningen då! När väntar ni smått?

2011-08-19 @ 00:25:23
Postat av: Pernilla

Tack Hedelin! Du är för gullig!

2011-08-19 @ 00:26:14
Postat av: Lisa

Älskar t-shirten.

Och längtar efter att få höra allt om LA!

2011-09-05 @ 23:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback