Gym

Det osexigaste som finns är enligt mig att ljuga. Nu går jag på gym igen och i och med att jag skriver det så måste jag fortsätta att gå dit för annars är det jag som är en osexig lögnhals.

Osexig kanske jag är ändå i och för sig, men i alla fall inte på ljugviset. Brolin-kopian tryckte på min rygg i går och han verkade inte vidare imponerad.

- Det här är nog den stelaste och hårdaste rygg jag känt på. Det är som om du har en platta på ryggen. Fy fan vad äckligt!

Nu måste jag gardera mig och skriva att jag ska börja med att träna en månad och efter det tar jag ett nytt beslut huruvida jag ska fortsätta eller ej.


Kommentarer
Postat av: Tom Tén

Osexig lär inte vara ett ord någon vettig människa förknippar med dig, men oavsett hur det är med det så känns ryggkommentaren väldigt kufisk. Ryggar är ju som regel just ganska fasta av sig, för hur ofta lagrar man upp stora fettkuddar på ryggen? Hade massören bara praktiserat på sälar och valrossar innan kanske?

2011-12-14 @ 15:30:49
Postat av: Pernilla

Tack Tom Tén för de orden!

Brolin brukar prata en hel del. Jag läste upp citatet för honom och då tyckte han själv att han lät osympatisk, men jag tyckte att det var roligt i alla fall. Jag har lite konstig humor.

2011-12-14 @ 17:19:37
Postat av: Gift man *36*

När du skriver att du tränar hårt kommer det nog att betraktas som "osexigt". "-Ingenting är så lätt att det inte kan göras svårt när det görs motvilligt" T e r e n t s

2011-12-14 @ 23:08:25
Postat av: Gift man *36*

Om du skriver att du tränar hårt, kan nog det betraktas som "osexigt". "-Ingenting är så lätt att det inte kan göras svårt om det görs motvilligt" Terents

2011-12-14 @ 23:12:14
Postat av: Pernilla

Hej du gift man 36!

Om det framstår som att jag tränar hårt så framstår det fel. Jag tar i lite lagom just nu, men tanken är väl att jag ska ta mer vikter om ett tag.

2011-12-15 @ 09:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback