Snö

Mamma fyller år i morgon. Jag har köpt många presenter till henne och i dag var jag på vippen att lassa fram allihopa för att jag inte kunde vänta. Men mamma blev passande nog lite förkyld lagom till snön kom så jag tänkte att jag skulle hjälpa henne att skotta först så får hon paketen sedan, men när jag skottat färdigt kände jag plötsligt inget som helst behov av att ge henne några presenter. Fy vad jag är trött på det där. Snön klibbade dessutom fast på spaden så det gick inte att kasta iväg den heller.


Kommentarer
Postat av: Snösvängen *36*

Får ta en favoritline från en äldre herre på jobbet: "Arbete befrämjar hälsa och välstånd" Det kör han jämt med.......Det är ett hårt liv på landet, plattade till eländet med bilen jag....snön alltså...ler

Hoppas Ni har Gevalia därhemma.....KRAM !

2011-12-19 @ 22:07:39
Postat av: Pernilla

Jag tycket också att bilvarianten är den bästa, men det tycker inte mamma... Välkommen på kaffe när du vill! Kram

2011-12-20 @ 20:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback