Gympepp

Mycket snack och lite verkstad, men i dag hände det - jag gick till gymmet. Bertil, lika charmig som vanligt, stod innanför dörren när jag kom:

- Jag är chockad. Jag är chockad. Det är ett år sedan du tränade och det syns! Du har feta kinder och feta lår. Ska du hit och träna eller är du här för att fika?

- Jag ska träna.

- Okej, ska du gå ner och sätta dig och titta som vanligt?

- Nej, jag ska träna ordentligt.

- Du kan inte gå hit varannan vecka i fortsättningen om du tror det, för det fungerar inte.

Kommentarer
Postat av: Bertil

Fet?! Just en sådan smäll förtjänar Bertil.

2011-03-01 @ 12:18:21
Postat av: Lisa

Tänkte så mycket på Bertil att jag för en sekund blev honom här ovan...

2011-03-01 @ 12:19:17
Postat av: Pernilla

Det är inte lätt att hålla koll på allt, men vägen hit kommer du ihåg och den borde du köra lite oftare.

2011-03-01 @ 20:45:55
Postat av: Lisa

Jag kommer om tre veckor! Fan, min tid är upp och ner just nu, jag är på en annan planet. Längtar efter en lång rejäl Gävlevistelse.

2011-03-05 @ 23:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback