Måndagsjobb

Mannen som misstänks för yxrånet mot SEB-banken 2005 häktades i dag. Han kom in i rättssalen med jackhuvan uppdragen, men han verkade ändå lite nyfiken på hur många fotografer som var där så han kikade ut och hamnade på bild.

 

Efter det åkte jag till Bollnäs på ett jobb. Där var det en utbildningsdag för cirka 20 cirkelledare. Alla kunde tänkta sig att vara med på bild. De reagerade inte ens på kameran utan agerade som vanligt. Annat var det en gång när jag fotograferade en annan vuxenutbildning. Då var det en man som skrek åt mig:

-       Du ska fan få ångra dig ordentligt om du fotograferar mig!

Men så var det alltså inte i dag. I dag var det bara snällt och trevligt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh. Fick du ångra dig då?

2011-01-25 @ 14:13:55
Postat av: Pernilla

Nej, jag plåtade inte honom så det var lugnt.

2011-01-25 @ 19:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback