Samtal från Brolin

Brolin-kopian ringde i dag. Han gör ofta det när han ska åka hem med tåget från jobbet i Uppsala. Han vet att jag stör mig på den dåliga mottagningen.

- Nu sitter jag på tåget på väg hem. Det här är sträckan där det är sämst mottagning, men de andra sträckorna spar jag till andra viktigare samtal.

 

Han är så grann den där Brolin. En annan gång ringde han och sa det här, som jag enligt honom inte får blogga om men det skiter jag i.

- Hej, jag ringer för att säga att jag gått ner i vikt och blivit snygg och fått sjukt snygga tjejer så nu kan inte jag vara kompis med dig mer för du är för gammal för mig nu.

Efter några veckor ringde han igen.

- Hej, nu har jag gått upp i vikt. Vill du ses?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback