Ris och ros

Dagens hjälte får bli bildbyrån Scanpix. De var supergulliga och hjälpte mig att installera sändaren så att jag äntligen kan skicka bilder direkt från kameran. Förra sändaren som kom passade inte för Canon hade tyvärr skickat fel. Men nu på söndag när jag plåtar Gefle-AIK borde allt fungera. Testbilden på en av mina hundar kom i alla fall fram.

 

Dagens ickehjälte får bli budfirman som jag skickade tillbaka den felaktiga sändaren med. De har tappat bort paketet. Jag har mailat dem dagligen länge nu och de svarar bara att det är lite komplicerat men att de letar vidare.

 

Nyss hörde jag ett antal skott utanför huset. Jag och mina hundar gick ut på jakt. En gubbe längre bort stör sig på att kaninerna gnager på hans gräs, så jag antog att det var han som sköt av de små liven. Vi gick runt och letade men gubben var som bortblåst. Tur för honom för annars hade han fått sig en redig utskällning.


Kommentarer
Postat av: Peter

Det blev till slut en Canon 7D för mig. Hoppas jag fortsätter vara nöjd...

2011-07-16 @ 18:36:34
Postat av: Pernilla

Alla jag har hört som har en sådan är nöjda, så det borde hålla i sig.

2011-07-17 @ 21:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback