Bröllop

Gårdagens blogg försvann spårlöst, men jag provar igen.

I dag gifter sig min bror och hans flickvän.

Paketen är inslagna, naglarna fixade, klänningen och skorna står framställda. Det är så väl förberett att jag till och med kunde unna mig en sovmorgon.

Brolin-kopian ringde i går och frågade om han pratade med Bindefeld.

- Ja, det är precis så det är, sa jag som åkt till affären för att handla mer snacks till festen.

Jag har till och med hjälpt till att plocka blommor trots att jag är blödig och tycker snudd på att det är mord.

Men nu verkar allt i sin ordning. Snart är de herr och fru Wahlman.

Annika och Peder Wahlman

Kommentarer
Postat av: hanna

fin bild!

2011-06-25 @ 19:23:19
Postat av: Josäfin :>

Härlig bild :D

Postat av: Pernilla

Tackar!

2011-06-25 @ 21:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback