Fest ska det bli

Föreläsningen är avklarad. Alla elever satt upprätta men en längst bak i klassrummet såg lurig ut. Eventuellt sov han sittandes, men jag är osäker.

 

Nu tar jag helg och det är inte vilken helg som helst. Jag som knappt går ut längre ska nu dra en tredagars. I morgon är det lärarfest, på fredag är det mediefest med lärare och gamla elever och på lördag ska jag ut med ett gäng stallkompisar. På morgonen på söndag ska jag i alla fall vakna nykter för på kvällen ska jag ta en flyglektion.


Kommentarer
Postat av: britt

Stallkompisar? Vad är det jag inte vet om dig?

2011-06-01 @ 22:01:45
Postat av: Pernilla

Tjejerna jag träffar har hästar och jag hade hästar som mitt största intresse till jag blev 19 så därför skrev jag så. Annars vet du allt.

2011-06-03 @ 10:02:48
Postat av: RJ

Efter 19 blev hästarna tvåbenta och hängde

på krogen.

2011-06-05 @ 07:28:01
Postat av: Pernilla

Mycket möjligt RJ

2011-06-08 @ 11:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback