Marrakech

Som om inte Barcelonajobbet var nog, nu ska jag till Marrakech på ett resereportage. Jag har hört lite blandat om den staden. Vissa säger att det är ett av de bästa ställena på jorden. Andra säger: Marrakech fy sjutton. Ta på dig en sjal över huvudet. Kom ihåg att alla försöker lura dig på pengar. Även om de låter vänliga. Akta er för att beställa in mat på stora torget, ni får mycket mer än ni beställt – men måste ändå betala för det. Men teet är gott.
Jag åker väl dit och dricker lite te då. Dricker te och köper kuddar. På lördag har jag druckit färdigt för då kommer jag hem igen.

Kommentarer
Postat av: britt

Meeeeeeeeeeeeeeeehh!!!!!!!!!

2011-03-22 @ 20:23:15
Postat av: britt

...trevlig resa också :)

2011-03-22 @ 20:24:19
Postat av: Klas

Pernilla - International superstar (och ordförande i Aygoklubben Gävle)

2011-03-22 @ 20:28:36
Postat av: Peter

En fantastik stad och intensiv upplevelse. Jag var där flera gånger när jag jobbade i Marocko. Se upp så att du inte går vilse i souken :-)Det gula pulvret är inte saffran utan gurkmeja. Resten får du uppleva själv.

2011-03-22 @ 22:56:23
Postat av: Pernilla

Tack Britt. Vi ses på klubbträffen Klas. Jag har redan gått vilse där Peter. Jag ska göra ett nytt försök i morgon.

2011-03-24 @ 12:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback