Saik-Hammarby 7-3

Det är bara att gratulera till SM-finalplatsen. Bandyspelarna och funktionärerna var lika snälla som vanligt och Hammarbyspelarna hälsade artigt på vägen ut. De hårdaste orden kom från domaren som stod bredvid mig. ”Nu håller ni käften” sa han till några spelare som satt på bänken. Jag hörde inte vad spelarna sa, men det var troligen inte så farligt. En av funktionärerna kom och låste upp en dörr där jag brukar skicka bilder i pausen. Hon gjorde det utan att jag bett om det. En annan funktionär kom och gav mig laguppställningen, också utan att jag bett om det och efter matchen ställde sig en tredje funktionär bakom mig och så fort jag öppnade en bild berättade han direkt vad alla spelare på bilden heter. Det är verkligen grymt bra service där borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback