Söndag

Det var länge sedan jag tog någon flyglektion men i dag var det dags. Till min stora förvåning kunde jag landa och tur var väl det för direkt när jag ställt in planet i hangaren fick jag skynda mig iväg för att plåta en hockeyspelare. Han har två hanhundar hemma varav en följde mig som ett plåster. Den kände av att jag har en tik som löper och kunde därför inte sitta still. Den lille stackarn gick runt och gnällde och luktade. Hockeyspelaren hotade gång på gång med att köra hem hunden till mig om han inte tystnar till kvällen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh, den där hockeyspelaren gillar jag! Nyp han i rumpan från mig nästa gång, haha. ;) Hoppas allt är bra med dig gumman :) Kramis!

Postat av: Pernilla

Vi får se om jag vågar. :)

Hoppas allt är bra med dig också!

Jag kommer in och hälsar på någon dag om du jobbar.

Kram

2011-03-14 @ 23:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback