Alla får ligga

Brolin-kopian köpte Henrik Fexeus bok ”Alla får ligga” och ringde därefter hela tiden och uppdaterade mig om sina framgångar. Gladast var han när han ringde och berättade att han gjort ett hat trick.

Jag blev väldigt nyfiken och undrade vad det står för tips i boken så jag har försökt få låna den av honom flera gånger men varje gång glömmer han att ta med den.

- Du unnar inte mig det där va? frågade jag till slut.

- Nej, det gör jag inte, svarade han.

 

I går tyckte han att jag skulle komma hem till honom och titta på film och det gjorde jag gärna. I filmbutiken sa han:

- Tror du inte att jag förstår att du kommer hem till mig för att ta boken och inte bara för att se en film?

- Det stämmer bra det, erkände jag.

 

I soffan fortsatte han prata om liggtemat.

- Jag masserade en gravid tjej på jobbet i går för jag tyckte så synd om henne. Hon vet nämligen inte vem som är pappa till hennes barn.

- Men hon måste väl ha en aning i alla fall?

- Nej hon vet inte.

- Har hon legat runt så mycket?

- Nej jag tror inte hon har legat, men hon fick i alla fall välja barnets genetiska egenskaper.


Kommentarer
Postat av: Brolins faster

Han är rolig den där kopian!

2011-11-25 @ 15:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback