Kassa landningar

Dagens jobb är klart. Jag plåtade ett porträtt och det hela var över på några minuter, så det finns inte mycket att blogga om det.

I morse var jag ute och flög. Jag försökte förhandla om tiden med läraren, men sedan vek jag ner mig och gick med på att flyga klockan 09.00. Jag gjorde 13 landningar varav ingen klockren. Med tanke på att vädret och flygförhållandena var perfekta har jag egentligen ingenting att skylla på, men jag gör ett försök ändå… Det var tidigt på morgonen, jag hade inte druckit kaffe och det var ett nytt plan. Men det bästa är ändå att glömma bort den lektionen. Så NU är det förträngt!


Kommentarer
Postat av: britt

Var det DU som flög över Strömsbro/Hille i morse?

2011-11-09 @ 18:42:44
Postat av: Pernilla

Nej Britt det var inte jag. Jag nötte bara på mina landningar.

2011-11-10 @ 10:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback