Lunch på Läkerol

Anders Sundin och jag lunchade i dag. Han skulle bara titta på Brynästräningen först och efter det skulle han intervjua Tommy Jonsson och Calle Järnkrok. Jag hann bli riktigt hungrig innan vi gick upp till restaurangen. Salladsbuffén var stor, god och fräsch och tur var väl det för maten bestod av potatis, sås, bruna bönor och fläsk. Jag hoppade fläsket eftersom jag inte tycker att dött är gött, men bruna bönor tog jag ändå. När jag stod och öste upp kom Wille Löfqvist och drog undan tallriken för mig. Han hade hoppats att jag skulle sleva ut bruna bönor över hela bordet, men jag hann se honom i periferin så det blev inget kladd. En av spelarna tog för övrigt i hand och hälsade på Arbetarbladets reporter när vi stod nere vid sargen och då blev det tydligen lite kletigt. Reportern torkade genast sin hand på sina byxor med kommentaren: ”Du var lite svettig”.

Vid ingången till restaurangen finns en handspritsburk som jag noterade att spelarna var duktiga att använda, så några lortgrisar verkar de ändå inte vara.


Kommentarer
Postat av: britt

Leve handspriten!

2011-11-15 @ 19:17:10
Postat av: Pernilla

Absolut. Min är nästan slut så jag måste ut och shoppa.

2011-11-16 @ 21:54:05
Postat av: Johan

7/1 äntrar jag Gavlerinken! =))

Ja jag har svårt för namnbytet...

2011-11-18 @ 12:38:09
Postat av: Pernilla

Vad trevligt Johan! Du kan väl påminna mig igen så kan jag försöka komma upp och hälsa på dig då om du vill.

2011-11-19 @ 11:36:31
Postat av: Johan

Wilco!

2011-11-20 @ 16:16:26
Postat av: Sandra

Kul att se lite backstagebilder ;)

Hoppas allt är bra!

Kramis!

Postat av: Pernilla

Hej Sandra!

Jag kan komma upp och göra ett litet backstagereportage om dig med nästa gång jag är på hockey.

Kram!

2011-11-23 @ 10:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback