Stolt

I går var jag och Lisa på releasefesten för Gabriel och Maries bok "Stolt" där 20 kulturpersonligheter från Gävleborg blivit intervjuade.

Festen var på Spegeln och några ur boken var där och gjorde små korta uppträdanden.

Sofia Rapp Johansson verkade först tycka att hon inte var så bra på scenen, men vi i publiken var väldigt nöjda. Regina Lund, Per Persson och John Lindberg var också riktigt bra.

Det var långa pauser så att man skulle hinna mingla ordentligt. Marie och Gabriel kan både vara stolta för sin bok och för en lyckad fest. Jag kan också vara stolt för jag pratade med Jacob Gordin och Anders Sundin som spelar i "Gordin International Allstars" och de kom med en fin överraskning till mig.

- Vi sätter inte ens upp våra familjemedlemmar på gästlistan när vi spelar, den enda vi sätter upp är dig Pernilla. Du har en stående plats på den listan på alla våra spelningar framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback