Erikshjälpen

Erikshjälpen förändrar världen genom att ge liv åt barns drömmar. Vi tar emot det mesta som kan säljas i våra butiker. Överskottet går till olika sociala och humanitära insatser i Sverige och utlandet.

Så står det på deras hemsida och jag hjälper gärna till. I dag kom de med en liten lastbil för att hämta kläder hemma hos mig. Två personer gick flera vändor var med mina klänningar, byxor, tröjor, kjolar, blusar och dressar. Många av dem var oanvända. Som tack fick jag en fikabiljett, men jag måste nog vänta med att åka och utnyttja den för jag vill inte riskera att bli sentimental och börja handla tillbaka mina egna plagg.


Kommentarer
Postat av: Rosita

Hej vännen,

länge sen. Ville bara skicka en liten hälsning. Hoppas allt är bra med dig.



Kram, Zita

Postat av: Pernilla

Vad roligt att få en hälsning från dig Zita!

Hoppas vi ses snart!

Kram

2011-10-29 @ 00:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback