Jag hittar hem

Äntligen flyttade sig molnen från banan så att jag kunde flyga. Nu provade jag det större planet och det kändes stabilt. Eftersom det var första gången fick jag flyga runt lite som jag ville. Jag flög bland annat över Hedesunda och Gysinge och tittade på hus. Det var i skymningen och husens och månens sken gjorde så att jag fick julstämning. Det bästa med det här planet är att det är bättre utrustat än det lilla. Det finns till exempel en underbar hitta hem pil. Det är bara att följa den så kommer man hem. Helt utan att yra omkring.


Kommentarer
Postat av: Madelene

Är så sjukt impad av ditt flygande! Vilken A-människa du är! //Flygrädd mes

Postat av: Stefan

Hitta hem pil?! Hahaha.. Nu är det dags att vi pluggar lite teori.. ;)

2011-11-03 @ 09:09:34
Postat av: Pernilla

Madde jag skriker och har mig när det är turbulent, så jag är inte direkt jättetuff jag heller.



Ja, jag vet Stefan. Nu är det dags att vi tar tag i det där.

2011-11-03 @ 21:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback