Party trots innebandy

Brända Bockens nya meny är riktigt god. Det var i och för sig enormt mycket grädde i våra rätter, men är det lördag så är det. Efter att Ulrika och jag gått vidare till O'Learys anslöt många från tidningen. Brolin-koian kom han med. Precis som förra gången ville han först inte gå ut eftersom han skulle spela en innebandymatch i dag. Han var seriös och hade planerat att vara hemma och vila sig i form, sedan ändrade han sig och kom ut för att bara säga hej, men ju senare kvällen blev desto mer övertygad blev han att han spelar bättre om han är bakfull.

I dag ringde jag och kollade läget hur det gått i matchen.

- Jo, de spelade rätt bra. Det blev oavgjort.

- Jag menar såklart din match.

- Ja ha. Det blev oavgjort där med, men jag sprang så sakta och jag fick inte med mig bollen som jag ville.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback