Ny svordom = SJ

Jag hade pussat hundarna farväl och förklarat för dem att matte skulle till USA för att köpa hundgodis. Förstå vad lyckliga de små liven blev när jag redan efter 45 minuter var tillbaka igen. De ylade och tjöt av lycka och trodde såklart att de skulle få godis från Amerika nu. Det var sorgligt att se hur besvikna de blev när jag berättade att jag inte alls hade med mig något godis, för det var bara SJ som ställt in hela skiten. Matte kom bara hem för att ta bilen istället. Tåget var väldigt försenat och inte fanns det någon att fråga på stationen och telefonkön var för lång. Därför fick jag säkra upp med bilen. Jag tycker redan illa om att åka kollektivt och det här bättrar ju inte på det hela. SJ verkar knäcka extra åt bilindustrin. Nu kommer det att dröja innan jag gör ett nytt försök med det där lallarföretaget. Mina hundar har också en hälsning till SJ och den lyder: Fiiiii fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback