Flygdagar och 60-årsfest

Flygdagarna håller på för fullt, så åk gärna till Valbo köpcentrum och flyg helikopter eller till Rörberg och flyg flygplan. Till och med flygplanspiloterna passade på att flyga helikopter. Själv ska jag på 60-årsfest nu. Det min före detta medielärare Conny som fyller år. När jag pluggat färdigt ringde han tillbaka mig så att jag fick bli lärarinna i fotografi. Det var i alla fall vad jag trodde, för så här i efterhand påstår han att jag fick en andra chans. Jag märkte snabbt att lärarna inte bara sitter hemma och rättar prov utan de kan festa ordentligt. Det är alltid roliga fester så jag gjorde så att jag gick på alla fester men maskade alla möten. Dagens fest börjar 18.00 och förfesten börjar redan 16.30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback