Helg

Denna Hells Angels-liknande människa är min livscoach. Han heter Conny och det är han som just fyllt 60. Festen i går var som väntat riktigt bra. God mat, liveband, uppträdanden, frågesport och danskurs för alla var lite av det som hände. Conny pressenterade gästerna som var där och jag presenterades så här: ”Pernilla är inte bara min gamla elev och vän, jag är även hennes livscoach. Det går så där, men jag kämpar på.”

 

I dag på förmiddagen fikade jag med en vän på torget. Då kom Rolf Lassgård och sålde nyckelringar till förmån för Unicefs "För varenda unge”. Eftersom han är gullig och ställer upp och säljer ville jag vara snäll jag med, så jag köpte en tjejnyckelring.


Kommentarer
Postat av: Mr.B

hej! full fart som vanligt... ibland undrar jag hur du hinner med allt...!? men jag är glad att jag har lärt känna dig.. du är en sådan jord nära tjej!!! jag ska med intresse följa din sida ( för jag är lika nyfiken som du ha ha)hoppas valborg var bra för dig, själv låg jag å tjejen bara hemma för att jag hade ingen kraft kvar... har varit för flitig med krykorna, så det var bara att inse fakta, orkar inte allt som man gjorde innan... kram

2012-05-01 @ 10:58:52
Postat av: Pernilla

Jag är glad att jag lärt känna dig också Mr.B. Snart får du tillbaka orken. Vi ses säkert i slutet av veckan. Ha det bra till dess! Kram

2012-05-01 @ 16:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback