Tisdag

I dag har jag scannat in en jazzbild åt en man som håller på att skriva en jazzbok. Det kändes lite onödigt att han åkt från Uppsala för att få det fixat i Gävle, men eftersom han verkade väldigt nöjd och glad så är jag det också. I övrigt har jag mest fikat. Jag hade bland annat picknick utanför sjukhusentrén. Jag och två till satt där på en sten med kaffe och en påse bullar. Sjuklingen är där för att han har råkat bryta benet av sig och vi ville inte att han dessutom skulle bli förkyld så när det blev kallt hoppade vi in i min bil och åkte två varv på stan tills han blev varm igen. Sedan skulle han tillbaka till avdelningen för att äta. När jag kom hem hade jag ett nytt mail i inboxen. Det var från flygklubben. Inte nog med att jag får betala cirka 100.000 kronor för mitt flygcertifikat, jag får även äran att vara bilbingovärdinna. Jag är uppskriven två gånger i sommar. Hurra för föreningslivet. Hurra, hurra, hurra, hurra!


Kommentarer
Postat av: micke

Hahaha! Nu måste jag ju nästan låna en bil och bevittna det hela :)

2012-04-24 @ 21:36:26
Postat av: tipsaren

Bilbingo! Skulle inte bli förvånad om någon tipsar lokaltidningarna om detta perfekta sommarreportage! Vilka datum har du?

2012-04-25 @ 12:38:54
Postat av: Pernilla

Du är välkommen Micke!



Det är i Storvik och mina datum är 11/6 och 2/7. Båda gångerna verkar det börja klockan 19.00.

2012-04-25 @ 15:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback