Onsdag

I dag var det upprop på högskolan. Jag var där för att plåta två lärare och inte för att ropas upp. Skolan hade pyntats med ballonger och alla nya elever gick omkring ordentligt piffade. Jag frågade lärarna om eleverna orkar upprätthålla det där med smink och fina kläder länge, men det piffigaste av piffet lägger sig tydligen ganska snabbt. 

 

Efter högskolan åkte jag vidare till Vallbacksskolan. Där hälsade jag på och spanade in lokalerna för jag ska hålla en tre dagars fotokurs på konstskolan nästa vecka. Det verkar vara en trevlig skola och dessutom finns det en restaurang där inne. Jag åt inte men det såg bra ut och billigt var det också. En lunch kostar 59 kronor så det är värt att gå dit och prova. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback