Oviktigt

Här kommer ett mycket oviktigt inlägg. Inte för att någonting av det jag skriver brukar vara särskilt viktigt, men i alla fall…

En kille på Aftonbladet noterade att jag knöt min hand när jag såg att Gefle vunnit i går. Det var ingenting jag märkte själv men det stämmer troligen för jag blev glad. Det var när jag gick förbi sporten för att förhöra mig om några resultat som jag såg glada Geflespelare på teven. I dag såg jag dem igen fast på gräsplanen utanför Strömvallen där de tränade. Jag åkte förbi för jag skulle till högskolan och plåta en släktforskningsföreläsning. Efter det åkte jag och tränade själv. Jag har maskat träningen så mycket i veckan att jag återigen får träna hela helgen. Ingen utgång blir det heller och ingen alkohol. Nu vill min granne dessutom ut och gå så det ska jag göra. Winston har gjort sig lördagsfin med skjorta och allt så jag lägger ut en bild på honom. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback