Sängen har kommit

Mitt sängköp började när jag skulle plåta brynäsaren Elias. Vi möttes inne på Lindholms möbler och jag kom då på att jag måste ha en ny eftersom min med vatten i faktiskt kan gå sönder. Elias låg och vilade i en säng medan jag gick runt och provade. Jag hittade en som jag gillade och den anlände i dag. De monterade upp den och tog till och med tillbaka emballaget. Jag är mycket nöjd. Den är fin, men jag kommer inte att sova i den för det. Jag vill tvätta täcket och kuddarna innan de får ligga i den. Trots att jag valde att ha den ena sidan mjukare än den andra för att hundarna ska få det skönt så är de inte nöjda. Sängen är för hög. De kommer inte upp. Jag måste alltså inte bara tvätta täcke och kuddar, jag måste köpa en liten hundtrappa också men sedan blir det till att sova prinsessigt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback