Osunt leverne

Min vän Annika åkte ensam till Rhodos där hon bodde ospecificerat tillsammans med en okänd. Den okända visade sig vara en alkoholiserad dam som hade många flaskor sprit på nattduksbordet. Annika var ute ganska sent på kvällarna och när hon kom hem hade det sjunkit ordentligt ur samtliga flaskor. På planet hem råkade hon hamna bredvid damen igen. Annika mådde lite dåligt och frös och bad därför om en filt varpå damen påpekade att det inte är så konstigt att Annika mår dåligt med tanke på hur hon lever. I dag skulle jag också kunna leka lite duktig och påpeka för mina vänner som är här att deras leverne inte heller är så bra. De sitter och dricker whisky medan jag är nykter och jobbar.


Kommentarer
Postat av: Anders

Alkoholen har räddat många i tidningsbranschen från idrottsskador... :-)

2012-02-04 @ 21:52:43
Postat av: Pernilla

Det har du rätt i. Så verkar det vara.

2012-02-05 @ 20:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback