Bilbingo måndag 19.00

Minisemestern är över. Jag är hemma för i morgon är det måndag och då ska jag träna. På kvällen ska jag åter stå och vara bilbingovärdinna. Det är som vanligt på flygfältet i Storvik och det hela börjar klockan 19.00 så det är bara att komma och spela. Jag fick nyligen ett mail om tankanläggningen som finns där på fältet.

 

Hej! Vi har fått en hyresgäst innanför luckan i BP tanken, det är en sädesärla som byggt bo och har 4st ägg.
 Låt fågeln och boet vara i möjligaste mån så att den inte blir störd i onödan, så kanske den klarar sig.
 Självklart så måste man ju öppna luckan vid tankning, men tanka så snabbt som möjligt och stäng luckan igen och dra undan maskinen.

 

I morgon kommer det alltså att tuta i de små fågelöronen, men det ska förhoppningsvis gå bra. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du där i dag med? /Cat

2012-07-09 @ 18:26:44
Postat av: Pernilla

Nej, jag har gjort mitt. Ingen mer bilbingo för mig i sommar. Om jag inte får ett ryck och åker dit för att spela.

2012-07-09 @ 19:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback