Mera soffa

Den nya soffan är på plats och den andra skulle Erikshjälpen hämta på torsdag. Nu visade det sig att min granne behövde just en sådan soffa så vi lastade på den på en skottkärra och så fick hon ta hem den till sig. Jag tänker ändå inte avboka Erikshjälpen för jag har letat fram en ny säck med kläder som också ska bort. Jag har två stora korgstolar som jag kan tänka mig att bli av med och om jag ställer dem riktigt nära varandra kan jag kanske låtsas att jag tycker det är en soffa. 


Kommentarer
Postat av: micke

Så, hur blev det? Är nya soffan så bekväm att du föredrar den framför träningen? :)

2012-07-20 @ 13:19:45
Postat av: Pernilla

Jag har inte kommit på hur jag ska sitta som bäst i den. Jag har provat lite olika men jag sitter inte direkt kungligt hur jag än försöker, så jag får nog fortsätta att gå till gymmet.

2012-07-20 @ 22:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback