Grattis Annelie!

Min vän Annelie fyller år i dag. Hurra, hurra, hurra, hurra!

Hon jobbar på apotek och jag tycker att hon borde starta en egen blogg som ska heta ”Apoteksprinsessan”. I den ska hon skriva om alla sina roliga kunder som till exempel den som kommer in och skriker: ”NU GÅR DET INTE FOOOORT!” de gånger han tycker att någon jobbar för sakta. Han har även ofta olika funderingar som till exempel: ”Kan man bli för heterosexuell?” Han ville nämligen bli expedierad av en tjej istället för killen som han råkat hamna hos. Dessutom tycker jag att Annelie ska ha en prinsesskrona på sig när hon arbetar och ett litet fespö. Spöt ska hon liksom dra runt i luften ovanför medicinerna innan hon skickar fram dem till kunderna. Annelie tycker inte om min idé. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback