Helgen

I dag fick jag träna igen för midsommaraftonen då jag inte gick till gymmet. Jag fick alltså nalla en dag av helgen. Inte för att träningen tog en dag, det var nog snarare bara en halvtimme men jag fick byta om och hålla på och fixa.

 

Istället för att träna i fredags åt jag midsommarlunch i Valbo och jag åkte till och med och tittade på en majstång. Därefter gick Annelie och jag på fest. Vi tog med oss alkohol så att vi skulle bjuda de andra på festen men när vi väl kom dit tyckte vi inte att de behövde någonting mer så vi drack upp det själva.

 

I morgon ska jag till Söderhamn tidigt på morgonen så då missar jag också träningen. Jag ska dit och fotografera. Det bästa med att jobba i Söderhamn är att man kan passa på att köpa skor i en bra skoaffär som finns där. Nu ska jag satsa på ett par klackskor till min nya klänning. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback