Biltvätt

Mats ringde på förmiddagen och undrade om jag kunde berätta vad som hände i går. Han hade inte druckit särskilt mycket men han ville ändå höra allt. Han hade ordnat en rolig fest med god mat och goda drinkar. Vi dansade och minglade massor men jag har inget bildbevis. Jag sköt upp premiären till i dag då jag gjorde en Britt och plåtade i biltvätten. Jag åkte dit mycket för att bilen var smutsig men även för att mina hundar tycker att det är spännande att åka i den där. Det är inte bara hundarna som verkar tycka att det är spännande, utanför stod ett helt möhippegäng som väntade på att låta den blivande frun få åka med in. Hon behövde inte ligga på taket eller så utan satt på passagerarsidan. De kanske tyckte att de där borstarna var spännande nog för henne.


Kommentarer
Postat av: britt

Visst var det kul?

2012-03-25 @ 22:34:57
Postat av: Pernilla

Ja, det var roligt, men jag kommer nog inte lägga någon möhippa där.

2012-03-26 @ 12:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback