Kamratposten 120 år

I dag fyller Kamratposten 120 år. Det är den äldsta barntidningen i världen. För ett tag sedan träffade jag en artist som jag tycker är väldigt bra. Jag gick fram och sa att jag gillar hans musik och så passade jag på att fråga om han kommer ihåg att jag intervjuade honom åt Kamratposten för flera år sedan. Jag berättade att jag tyckte att han svarade så imponerande bra och fint på alla mina frågor.

- Jo jag kommer ihåg dig och vad bra att jag svarade så bra för jag hade förlorat oskulden dagen före så jag satt mest och tänkte på det.


Kommentarer
Postat av: Madelene

Haha, what? Vem var det??

Postat av: Pernilla

Jag känner mig för elak om jag hänger ut honom här. Inte för att jag tror att han bryr sig för det stod andra bredvid när han sa det, men ändå. Jag tar helt enkelt och mailar dig och hoppas att jag inte förlorar lika mycket karmapoäng på det.

2012-03-18 @ 13:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback