Gefle-Örebro 2-1

”Jag känner att Gefle vinner i dag, det har jag känt i flera dagar nu” sa jag till presskillen. Han berättade att han tagit på sig sina turkalsonger och det var länge sedan han tog till dem, så i dag var det på allvar. Det var väldigt roligt och skönt med en seger, men jag kan inte låta bli att tycka synd om Örebro och deras tränare. Stackarn. Men någon ska ju ligga sist, bara det inte är Gefle.  I dag fick jag fullt med bilder på Jonas Lantto. Enligt mina bilder var han överallt. Eric Larsson gjorde en väldigt snygg volt efter sitt mål och därefter hoppade han upp på läktaren och kramade sin syster. Det blev gult kort för det, men det var det värt sa presskillen innan han drog hem. Han hade inte tid att stanna och hjälpa mig med namnen på Örebrospelarna som hade numren placerade så att de inte syntes. Kalsongerna hade kanske någon ny uppgift i morgon så det kan hända att han drog hem för att tvätta. Istället ryckte en snäll expertkommentator in och underlättade för mig. Mats Larsson på Canal+. Av mig får både Gefle och Mats +++++.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback